Merhaba, ben ilk hamileliğimde sizinle aynı haftalarda yaşamıştım o sorunu fakat şuan 21 haftalığız 12 de başladı sanırım bel fıtığım olduğu için erken tetıkledı magnezyum kullanıyorum bayağ bir rahatlattı, bir de masa başı çalışıyorum simit yastık kullanıyorum evde de rahat oluyor, masaj yapmak ta iyi geliyor gecici de olsa