Karbeyaz_ Merhaba kızlar gebelikte ilk aşı kaçıncı hafta başladı sağlık ocağında biz arıcaz dediler 19+ 5 gün olduk hala hiç aşı yapılmadı bana .
Karbeyaz_ aslhnkrts9 bazı sağlık ocakları çok ilgili oluyor bazılarınından dünyadan haberi yokmuş gibi 🤦🏻♀️
aslhnkrts9 Karbeyaz_ aile hekimimiz tanıdık biraz daha gitmezsem fırçalamak için arar galiba 😂 ebeleri biraz ilgisiz maalesef bizim sağlık ocağının