Havvaelmas canım ben ilk çocuğum 2 buçuk sene sonra aldım kucağıma ozaman hamile kalacağım ay içimde bir kıpırtı tatile çıktık ektim arkadaşlarımla ortak ben tatile çıkmadan hastalandım dedim tatil gitti şimdi 10 gün sürer falan neyse yedi gün falan sürdü tabi eşimin içinde bir kıpırtı sanki bi çuval para bulucakmış gibi hissediyorum kendimi diyodu tatil boyunca sonra tabi biz hiç durmadık tatildedir çalışmalara devam ettik falan adet bitince ilaçları tabi aksatmıyorum saati saatine kullanıyorum tatilden geldim ilk işim dedim hamileyim kalmışımdır TESt alıp yapmak oldu nerde pozitif çıktı bana negatif sonra dedim bu ayda gitti birdahaki adete ama kendim de hala bi kıpırtı var içimde sonra namaz falan kılarken sol kasığım hafif karnın ağırır gibi oluyodu dedim bir gideyim test yaptığım günden sonra ay falan geçmedi yani sadece 15 gün bir boşuk var arada doktor muayene etti kendince birşeyler söyledi sonra ben tabi çocuk istiyorum olmuyor falan dedim oda bi tahli yapalım ne çıkıcak dedi verdim kanı akşama betten sonuca baktım 82,20 gibi bir sonuç ama ben nasıl mutluyum nasıl seviniyorum önce ilk aklıma gelen bu duyguyu yaşatan rabbime şükretmek oldu 4 rekat şükür namazı kıldım arkasına Yasin Şerif okudum ağladım doyasıya sevinçten eşim geldi ona söyledim o karnın ağrımıyormuydu nerden çıkardın dedi başka bişeydir falan diyip o gece öyle yattık sonra sabah koştur koştur hastaneye gittim sonucu gösterdim tabi ben biliyorum ama bırde doktor desenli kocamı ikna Edicem doktor gebesin demesiyle ben eşimi ilk aramada değil 8 arama sonucu inandıra bildim düşünün çünki biz hiç olmiğcak biliyorduk ona hazırladık kendimizi tüp benek için senmizin dolmasını bekliyorduk ve eşimin inanmamasıda normal arada şakalar yapardım haliyle adam en sevineceği zaman şüpheyle bakar oldu ve sağlıklı bir gebelik geçirdim şükür Allah’a normal yapamadım oğlum tersti inaççı dönmedi sezeryanla Doğum yaptım ve ilk gebeliğim böyle başladı şükür rabbime onu bana verdiği için rabbim isteyen herkese versin şimdi kardeş istiyoruz bakalım Alalhtan Ümit kesilmez😇😇😇