Kizaniminanasiyiim Sakarya medar da şeker ölçümü yaptırdınız mı fiystı nedir ve yaptırmak zorundamıyız
HilalOturak Kizaniminanasiyiim valla beniö suyum fazlaydı. Gebelik şekeri olabilir diye yaptırmamı istedi dr um. Medarda takipliyim ama şeker yüklemesini devlette yaptırdım hastanede çalıştığım için. Bence sıkıntın varsa yaptır çocuğa hiç bi zararı yok. İçtiğin su 2 baklava kadar şekeri