aysh_23 kızlar mamanın rengi böyle sarı olması normal mi? normalde daha açık renk oluyor diye biliyorum tarihi de geçmemiş açınca çok şaşırdım mamalar bu renk oluyor mu
Allahvargamyok aysh_23 galiba markası sma yada hipp bizimki sma böyle değil beyaz neden böyle sarı duruyor ki acaba 🤷♀️
Incibirinci Markadan markaya degisebiliyor bazi markalar daha acik renkli oluyor.skt kontrolü yapin ilk kapagi ve koruyucuyu siz actiysaniz problem yok bence görüntüsünde.
Leyladua Allahvargamyok ben Hipp kullanıyorum o da beyaz. hiç böyle sarı renkle karşılaşmadım.Bebelac ola bilir