Hhanifeee ben 5 ay boyunca yattım. Hem plesanta rahmi kapatmış düşük tehlikem vardı, hem kanamam oluyordu hem de kanama alanlarım vardı 1 den fazla. 20. Haftadan sonra plesanta döndü kanamam durdu. Kanama alanım hala var ama çok küçük, 34. Haftaya girdik gayet sağlıklıyız elhamdülillah şuan 🥰 çok iyi anlıyorum seni sadece yat ve dinlen iş yapma geçiyor inan