Beklenenim11 Kızlar 2 gündür yürürken resmen dikişleri hissediyorum ağrı felan yapmıyor ama ilk serklaj oldugumda hissettiğim gibi hissediyorum ve bu beni rahatsız ediyor normal mi?
Beklenenim11 Ebruli_08 öylemi sence ya Çok stres oldum ilk serklaj oldugumda hissettiğim gibi hissediyorum resmen
Ayya Ebruli_08 hemen hemen hergun olmasi normalmi acaba? Sanki vajinada sag tarafta hep bir batma gibi hissler oluyor bende.
Beklenenim11 Ebruli_08 ikimizinde haftası günü aynı demekki normal o zaman Salı randevum var alttan bakmasını istiycem yoksa rahat etmiycem
Ebruli_08 Beklenenim11 üstten baksa da anlar benim doktorum hep üstten bakıyor ben bişey olsa anlar mısın dedim evet belli olur dedi
Ebruli_08 Ayya ben 23. Haftadan beri yaşıyorum 31 deyim şu anda doktor kontrollerimde çok şükür bir sıkıntı çıkmıyor