Karbeyaz_ aynı dert bende de var ben daha 14+5 haftalığım şimdiden böyleyse ileriyi düşünemiyorum bu hafta temizlik yaptım ertesi gün belim felç resmen çok oturunca da aynısı oluyor bu hafta içinde ikinci bel ağrısı çekişim bu böyle devam mı edecek acaba .
Böyle batma hissi sanki yel girmiş gibi acı falan oluyor