SinemDoanay
16. Haftadan beri benim çeken 😞 sol mememin altı kaburga üstü yani biber gibi acıyor ağrıyor ayakta durunca 10.dakikada başlıyor şu an 33. Haftadayım halen yoğun bir şekilde devammm ağrıya
ElifAbr
[bilinmeyen] canım ben hastanelik bile oldum 30.haftamdi tam. Bi sabah yataktan kalkarken sol arka kaburga kemiğimden sanki kırılmış gibi pit şeklinde bi ses geldi o an öyle kaldim belim tutuldu denir ya benim de kaburgam tutuldu diye tabir edebilirim, çok batiyordu ve aciyordu. Ne yapacağımı bilemedim sicak su torbasi yaptım kendime o bölgeme koydum üzerine uzandım derim yanmış farkimda olmamışım acıdan sen düşün kayınvalidem geldi ve o farketti. Böyle olunca hastaneye gitmeye karar verdik ve hüsran... Rontgen falan cekilemedig icin agri kesici parol serum takmaktan baska bir şey yapamam dedi doktor takti ve bitince eve gönderdi ☹️ Sicak tut o bölgeni zeytinyağıyla masaj yapin dedi. Ve ben de günlerce zeytinyağıyla masaj yaptim ve yaptırdım eşime. Kendiliğinden geçti birkac güne ama bu kez de sag tarafıma geçti sanırım şimdi de sag arka kaburgam hafif batıyor... 32 haftalığım artık ağırlaştım ve korkmaya başladım m.
Ftmglll
Ben de 26 haftalığım kızlar. Bilhassa geceleri çok ağrı oluyor sağ kaburga kemiğimde.. Gece yatamıyorum üzerine falan. Ne yPacağımı şaşırdım
Erdem2702
Kozlar bende buhün 30 haftalık olduk bebegımın hareketleri gittikçe azaldı 3 gündür net bir şekilde hissetmedim hiç acaba normal mi??
Melissssa
[bilinmeyen] benim sırtımdan baskı oluyor gibi hissediyorum göğüs kafesinin tam altında böyle batma gibi Bi ağrı 26. Haftadan beri var şiddetli bel ağrısından sonra oldu
smsmzyc
Bizde 30 haftalığız sırt kaburga ağrısı ile acile gittik serum parol takıldı ama 1 saat sonra tekrarladı ağrım ultrason ile bakıldı safra kesesinde çamurlanma olmuş doğumdan önce hiçbir müdahale yapamayız deyip yolladılar dua ediyorum tekrar sancım olmasın die 😔