Beyzakose Kızlar 10 haftalık hamileyim tsh yüksek diye ilaca başlamıştım düşmüştü fakat yine yükselmiş doz yükselterek ilacıma devam ediyorum böyle bişey yaşayan var mı düşük ve zeka geriliği açısından korkuyorum da
Zelihaklc Beyzakose benim senelerdir var. Gebeliğin başından beri doktor kontrolünde ilaç tedavisiyle devam ediyoruz çok şükür herhangi bir sorunumuz yok maalesef bu süreçte kontrol altında ilerlemende fayda var
Yessiimm Beyzakose bende 32 haftadaym bugün dr randevum vardı ay başında sağlık ocağında kan vermiştim onun sonucunda tiroidin biraz yüksek çıkmış dahiliye ye bi görün dedi 😑
Hatice--- Beyzakose benimde yüksekti sonra düştü geri yükseldi 50mg yükseltti 2.4 e düştü geri öyle devam ediyoruz bakalım şimdilik
Beyzakose Zelihaklc kontrol altında aslında ama yine de değerin düşmemesindesin korkuyorum 1 kez kürtaj oldum zaten yine kaybetmekten korkuyorum
Zelihaklc Beyzakose korkmayın içinizi ferah tutun ilaç sayesinde düzene girer gerekirse ilacın dozunu artiyorlar zaman geçtikçe daha başlardasiniz allahin izniyle bebeğinizi sağ salim kucağınıza alırsınız 🙏🤲
Beyzakose Minigiim-vebenn52 ilk 4 çıktı 15 gün sonra 1.82 ye düştü 15 gün geçti bugün tekrar 3.49 çıktı
Minigiim-vebenn52 Yessiimm bende sağlık ocağında verdim tsh yüksek çıkmış ama onlar bi gün bekletiyor o yüzdendir dedi doktorum şuan postu görünce kafama takıldı
Beyzakose Minigiim-vebenn52 bende sağlık ocağında verdim sabah 9 gibi verdim 4te çıktı ama pıhtılaşma olabilir mi diye benim de aklıma o geldi
Minigiim-vebenn52 Yessiimm benimde3.94 çıkmış bakalım doktor ne diyecek yarın Ama sağlık ocağında verdim ya bir gün bekliyor ondan olabilir demişti ilaç vermemişti
Yessiimm Minigiim-vebenn52 hmm ben 1 aralıkta verdim ertesi gün sonuç çıkmıştı ama dr bugün gösterebildim. Acaba ne yapsam bilemedim dahiliyeye randevu de alamıyorum 😑
Yessiimm Minigiim-vebenn52 yazar mısınız drden çıkınca bilgilendirmek amaçlı inşallah iyi sonuçlar alırsınız sizde 🤲🏼