Kızlar selamlar
35 haftalık olduk çok şükür fakat son 1 haftadır diyim vücudumda morluklar farkettim sağ sol bacağımda birer tane var bi tane de dirseğimde farkettim küçük sanki bi yere vurmuşum gibi yaşayan var mı biraz korktum açıkcası gebelikte olağan bi durum mu acaba 🙏🏻