Arkadaşlar merhaba 13 haftalık hamileyim nerdeyse bir aya yakın çok fena bel ağrılarım hatta tutulmalarım oluyor. Bel fıtığım vardı zaten biliyorum daha önceden. Bebek daha çok küçük olduğu için bebeğin çok etkilediğini düşünmemiştim ama tecrübe sahibi olan varsa yorum alabilir miyim. Bide bi tanıdığım bel fıtığın varsa normal doğum yaptırmazlar dedi var mı böyle bir şey