EceNaz26 6+3 olduk son 1 haftadır mide bulantım bütün gün devam ediyor. Bir sey yemek istemiyorum, yemeyince daha çok bulanıyor. Çıkmaz bir döngüye girdim imdat 😅
Nesfur41 EceNaz26 EceNaz26 Allah yardımcın olsun inşallah kısa sürer çok zor 18 hafta çektim kusma bulantı tiksinme ayyy 🤯 prillam kullanabilirsin doktordan iste gece yatmadan önce içiyorduö ben hoş çok benim işime yaramıyordu ama tek iyi gelen serumdu bana
ozgeerkan73 EceNaz26 bende öyleydim şuan 12+ 5 olduk yeni yeni geçmeye başladı bulantı. Yemek isticeksin bulantısı artacak , yemesen yine bulanicak , sen yemek ye her türlü bulanicak miden 🥰
Yonca_26 EceNaz26 doktoruna söyle mide bulamtisi icin ilac verir sana ben 6haftaliktan beri kullaniyorum cok cok iyiyim sükür rahatlatiyo insani cekmene deymez valla
leylaAraf EceNaz26 kız bismillah daha yeni başladın😅bende ilk üçüncü tremestr döneminde çok oldu yani 16haftalara kadar sonra ili ah geçti şuan 32haftalık ve ara ara oluyor kız bebekleri mide bulantısı çok yapar dediler saçma buldum ama tesadüfmüdür nedir kızım olacak😍ara ara tuzlu kraker ve leblebi at ağzına o dengeliyor biraz
Gamizzzz Canım ben bulantı geçti sanıyorum elimde vardı alıyordum ilaç geçenlerde bitti 1 gece kullanmadım inanki sabahtan akşama kadar midem bulandı hemen gidio yazdırdım bu arada 32. Haftadayım 🤭
Xxxmelodi666 bulut955 cinsiyetle alakası yok bünyeyle ilgili galiba ilk gebeliğim kız doğurana kdr kustum şimdi oğluma hamileyim 32. Haftamdaym hala kusuyorum 🤷🏼♀️
EceNaz26 bulut955 bakalım çevremden de çok duydum kızın olcak kızın olcak diye hayırlısı olsun sağlıklı olsunda
EceNaz26 leylaAraf sağlıkla alırsınız ınsallah kucağınıza. Yeni başladı fakat gebelikten öncede mide bulantısı mahvederdi beni her gün olması çok zor geldi 😄
Zulalg EceNaz26 37 haftalık 6 dakika önce kustum😂 hiç geçmedi son ana kadar devam edecek benimki kabullendim