Canım günaydın benim ilk gebeliğim tam bir yıl sonra oldu. Evlendim ve hiç bir sorunum olmamasına rağmen olmuyırdu. Çünkü stres ve sürekli çocuk konusunu düşünmek vücudu geriyor. Stres yapma Rabbim uygun olduğu , senin için en hayırlı zamanda nasip eder inşallah🌸🌸