Merhaba 12 haftalık hamileyim çevremde çoğu hamile arkadaşım, 11+5 veya 12 haftalıkken bebiş cinsiyetlerini öğrenmişler benim doktorum 16 haftalığa kadar söylemem dedi neden öyle dediğini de bilmiyorum tabiki önce sağlıklı olsun ama ilk gebelik benim çok merak ediyorum başka doktora cinsiyeti öğrenmek için gitsem mi yoksa doktoruma güvenip öyle dediyse bi bildiği vardır mı demeliyim kafam çok karıştı