Suheda123- Merhaba anneler 37.haftadayım suyum azalmış ,bebeğim iki hafta kilo gelişim olarak geride ne düşüneceğimi bilmiyorum bu durumu yaşayan var mi? Doğum bi hafta içinde sezeryan ile olacağını söyledi doktorum böyle olay yaşayanınız var mi 🥺
bebeksu0 Suheda123- canım hiç üzülme kendini hiç sıkma Allah‘ın izniyle doğurursun Bir sorun olacağını düşünmüyorum kalbini ferah tut
HilalimM63 Suheda123- ılk gebelıgım oyledı suyum kalmadı dr 3 gunde 1 cagırdı son sınırı gecınce .. sunı sancı verdıler acılma vs olmayınca sezeryana alınmıstm.. 3200 le kızım dogmustu
KsedaGG Suheda123- bol bol su için. Benim de 34-35te azdı. Suya yüklendik ve iyi geldi şuan 37yiz. Hala bol bol içmeye çalışıyorum
Minigiim-vebenn52 Birdahaki kontrole kadar bol bol havuç suyu ve deveci armudu tüket belki suyun düzelir
Sdylmz Ben 32+5 de azaldı acil sezeryana alındım bebek küvezde kaldı ama şimdi yanımda bi sıkıntı yok korkmayın haftanız çok iyi içinizi ferah tutun erkenden kavuşacaksınız belki 🙏🏻
Suheda123- Sdylmz Çok sağolun, cumartesiyi bekliyorum bende kontrol için.bebeğinizi güzel sağlıklı günlerde büyütmeniz dileğiyle 🧿