Kızlar merhaba 33.haftadayım 28.haftadan beri erken doğum riskim var 😔 en son geçen hafta hafif lekelenme görünce hastaneye gittim bi hafta yattım serum iğne ile biraz toparladık ama bebek çok asagidaymis her an gelebilirmiş😔 dr evde sürekli sırt üstü yatmamı söyledi var mı aranızda bu tarz durum yaşayan ?moralim çok bozuk ya bebek daha tam gelişmedi.