EsraDefne Annişler 29 haftalık hamileyim mide yanması ve ağrısından 2 gündür lansor içiyorum .. iki gündür bebeğimin hareketleri daha az! lansorla alakası olabilir mi? Kullanan var mı aranızda lansoru 😑
Alinmavi EsraDefne bende de asiri derecede mide yanmasi var gaviskon verdi doktor gunde 4 olcege kadar kullanabilirsin dedi. Genelde gaviskon veriyorlar lensor verildigini duymamistim. Bebegin hareketiyle ilgili oldugunu sanmam ama doktorunuza gidince soyleyin o zamana kadar da soda elma ayva ne iyi geliyorsa idare edin iciniz rahatlasin
BesteCanerKutluzolu EsraDefne lansoru doktorun verdiyse sorun yaratmayan bir ilaçtır canım. Genelde gaviscon ya da rennie veriyorlar ama
Elif4334 EsraDefne ben de mide ağrısından uyuyamıyorum kramplar giriyor sadece soda biraz olsun rahatlatıyor dene bakalım sende
Svde EsraDefne lansor kullanılmıyorki. Doktor mu verdi size? Direk reçeteyle mi aldınız yani? Lansor dediğiniz şu mide koruyucu kapsül mi
EsraDefne BesteCanerKutluzolu başlarda kullanıyordum bıraktım şimdi tekrar başladım ama başladığımı doktora söylemedim canım 🙄
BesteCanerKutluzolu EsraDefne ama doktoruna söylemeden kullanmaman lazım. Yarın sabah ilk iş doktorunu ara sor ya da imkanın varsa şimdi sor😉
EsraDefne Svde amasyada bi doktorum var o içebilirsin dedi trabzonda yaşıyorum ben ona daha soramadım kontrolüme var canım
ipeknaZ EsraDefne Esra hanım mide ilacını doktorun verdiyse endişelenme ama bebek hareketinde yavaşlama hissediyorsan içinin rahat etmesi için bir hastaneye git kontrol ettir .Ben de gaviscon içiyorum.
EsraDefne ipeknaZ işte durum biraz karışık iki tane doktorum var 🙄 Birisi aile dostumuz ona aradığımda içebilirsin dedi ama kendi doktoruma daha soramadım
EsraDefne Elif4334 yaa 😌 Yanman da oluyor mu peki? Çözüm bulursan en etkilisinden benimle de paylaş canım 😚
Buseguzel Benim de mide yanmalarım için doktorum lansor verdi, cumartesi günü doğuma gideceğim hala kullanıyorum. Onunla ilgili olacağını zannetmiyorum.Zararı olsa doktorunuz asla yazmazdı 🙂
Elif4334 EsraDefne yanmam hiç yok ama mide ağrısı öldürcek nerdeyse yürüyemediğim zamanlar oluyor bi çözüm bulursam hemen paylaşırım canım sende bulursan benimle paylaş 😌