bernacelik2510 Heyecanlibekleyis61 başlar canım benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde suyumda gelmedi nişanımda sancım vardı gittim suyun bitmiş gönderemem eve dedi ama nasıl bitti nasıl geldi anlamadım ben o durumu
Bbuusra Heyecanlibekleyis61 Evet başlıyor. İlla gelmesini beklemeye gerek yok. Hatta nişan gelip 3 gün sonra doğuranda var.
Heyecanlibekleyis61 bernacelik2510 ayy gerçekten mi. ben hep bekliyorum bu belirtiler nasıl olsa olacak diye. Teşekkür ederim
bernacelik2510 Heyecanlibekleyis61 çocuğun hareketlirine dikkat et düzenlimi diye azalma hissedersen git suyun gelirse sancın olursa zaten git birde benim doktorum suyun normal değilde yeşil gelirse direk gel bebek kakasını yutmuş demektir dedi 39+1 iz bugün beklemedeyim🥰
Sevvalerdmm Bazen düşünüyorum valla belirtim olur da ya anlamazsam diye 35. Haftadayım şimdilik 8 Ocak görünüyor bakalım 😂😂
Heyecanlibekleyis61 Sevvalerdmm evet benim de en korktuğum şey diyebilirim 😄 benim şafak 4 o yüzden biraz daha odaklanmış durumdayım ama bağırsak sancısı ve normali karıştırıyorum sanki 😄
Cicekliannee Ya ben de 38deyim sanci oluyor hafif hafif ama nişan Bike gelmedi diyip rahatlatiyordum kendimi
Cerkes6019 Heyecanlibekleyis61 gelmiyor bazen o yüzden doktor bebek hareketlerini takip et hep dedi en az 10 kere hareket etmesi lazımmış baktın hissetmiyorsun hemen git bir acile sancıda olmaz su haberin olmadan biterse