Minikmucizelere hep eskiler eskiler deniliyo ama annelerimiz bizi büyütürken ulrtason mu görmüş cinsiyetlerimizi doğumda öğrenmiş bez mi bağlamş bize ellerinde yıkamışlar neyle yıkamışlar beyaz sabunlarla önceden doğallık varmş canı istediği her an öeyve sebzeye ulaşım yokmuş şimdilerde yediğimiz içtiğimz hatta kullandığımz deterjanlarda petrolden geçilmiyo keşke eskiler kalsaydı kullandığımz herşey ölümümüze sebebiyet verip bizi zehirlemese bizler büyük olduğumz halde kendimize illa dikkt ederiz ama yeni doğan bir bebişinde içeriği temiz olmayan hassas bir vücda sahip olduğunu bildiğimz içinde en temizini seçip kullanabilme imkanlarımz varken doğalını tercih etmek gerekir eskiler artık eskide kaldı malesef💕