Ya ben de 37.haftadayım doğsa artık modundayım ama bu akşam 6 dan beri sol kasığıma daha çok vuran aralıklı giren sancı mı desem sızı mı öyle bir şey var korkmaya başladım(3 gün önce sanıyorum ki nişanım geldi)🤣 bu arada tam şu an sağ kasığımda da oldu. Gaz diye düşünüyorum ama çıkmıyor saatlerdir ne yapsam kiii help bana da help🤣