DeryaE Sezeryan ile doğum yapacağım ama sütüm olmaz yada yeteriz olursa diye endişeliyim. Her ihtimale karşı bestlak süt arttırıcı Damla almalı mıyım. Bebeğe bir zararı olur mu? Kullananlar tecrübe paylaşımı yaparsa memnun olurum 🙏
cicekgibii_ DeryaE hayir hic bir zarari yok bestlak , galactago damla kullanabilirsin hip emziren anne caylarini kullanablrsn bunua beraber
Minigiim-vebenn52 Bebeğe zararı yok Brewers diye da damla var onuda öneriyorlar yorumlarına bakın trendyoldan