Kızlar 18+0 dayım ve son 1 haftadır iştahım açıldı resmen ve gece yemek yiyen biri değilim ama çok da canim birşeyler yemek istiyor tok olduğum halde, 74 ile hamile kalmıştım 81 olmuşum ebem çok almışsın dedi napcam ben böyle yemek yemek istemiyorum ama acıkma hissi geliyor yemediğim de de vicdan azabı çekiyorum bebek adına, meyve sebzede kesmiyor . Sizce çok mi kasıyorum kendimi Bi akıl verin 🥺