Melk_plt00 sizi korkutmak istemem ben 4 yıldır evliyim kaç tane doktora gittim kimi kist yok dedi kimide var ama adetle gider dedi ama son 4 ay ınce artk ilişkiler sadece ızdırap olmaya başladı ve her ilişki esnasında camurumsu lekelenme yasadım siddetli adet sancıları zaten hep sorunumdu son gittiğim doktor alttan baya kurcaladı tabirir caizse ve cikolata kisti dedi kan degerlerinede bakip çikolata kisti yumurtayı kapladıgi için arksnda baska sorun varmı bilemiyorum dedi ve sevk etti agustosta kesinlikle ameliyat dedndi ilacla veya kendiliğinden gecmez dedi ve ameliyat oldum