susaMom_ Sincan lokman hekime giden var mı doktorlariniz kimler? doğum paketi aldınız mı? memnun musunuz ? sanırım 15 Aralık’ta bi zam geliyormus tam bilgim yok normal doğuma yönlendiren doktorum olsun istiyorum zam gelmeden paketi almayı düşünüyorum ama fikirlerinize ihtiyacım var kızlar
Aysenaz susaMom_ ben özgül özgan çelikel hocaya gidiyorum Kasım ayında doğum paketi aldım 22.500 TL ye evet sürekli zam geliyor muane ücreti 430 TL özgür hocaya giderseniz muane 700 TL ondan doğum paketi alırsan artı 4000 TL vermen lazım dediler bana bende oyuzden özgül hanıma aldım kendisi çok ilgili
susaMom_ Aysenaz Şimdi doktorları ayırmışlar unvana göre Özgül ve Melike hoca aslında aynı unvana sahip neden fiyatlandırma farkı var acaba
tugcesakzci Aysenaz özgül hocadan ben de çok memnunum hem normal doğuma teşvik edip yönlendiriyor hem de her gittiğimde dakikalarca bana güzel foto vermek için uğraşıp her şeyini anlatıyor iyi ki tercih etmişim diyorum 33 hafta olduk en başından beri ona gidiyorum
Aysenaz susaMom_ özgür bey doçent özgül hoca uzman doktor aynı zamanda öğretim üyesi bende şaşırdım muane ücretinin farklı olmasına sekreter doçent ve profesör 700 uzman doktor 430 dedi bana
susaMom_ Aysenaz Ben geçen Melike hocaya giderken 550 TL muayene ücreti ödedim öğretim üyesi derken neyden bahsediyorlar acaba bende Melike hocaya aldım doğum paketini inşallah iyidir diyelim artık
Aysenaz susaMom_ canım ozaman zam gelmiş çünkü ben paketi alırken her ay başı zam geliyor demişti doktorlarda ne fark var inan hiç bilmiyorum
Nslhngncn susaMom_ bende Melike hanıma almıştım bir hafta önce. Salı günü ilk muayenemiz var çok merak ediyorum inşallah güzel geçer
Beyaz0172 susaMom_ Melike hanım nasıl birisi ilk defa gideceğim renkli foto veriyor mu acaba ilgisi vs nasıl
Beyaz0172 susaMom_ Melike hanım nasıl birisi ilk defa gideceğim renkli foto veriyor mu acaba ilgisi vs nasıl
Melissa_61 Ben Melike Güler e gidiyorum hamileliğimin başından beri, şuan 38, haftadayım hala devam ediyoruz gayet memnunum kendisinden
susaMom_ Nslhngncn Canim ben doğum paketini almadan bı gidip tanıştım ondan sonra aldım nasıl ilerliyor bilmiyorum ilk etapta çok sessiz dingin birine benziyordu o yüzden şimdilik tercihim Melike hanım
Nslhngncn susaMom_ en doğrusunu yapmışsınız aslında benim öyle yapmaya fırsatım olmadı memnun kalmazsam deegistiririm diye düşündüm artık.
Aysenaz Nslhngncn 1 kez doktor değiştirme hakkınız bulunuyor diye biliyorum paketi alırken öyle demişti bayan bana bilginiz olsun
Aysenaz tugcesakzci evet kesinlikle öyle tek tek inceliyor herşeyi yaklaşımı çok iyi dakikalarca inceliyor anlatıyor bebekle ilgili herşeyi iyiki özgül hocaya gitmişim diyorum
Aysenaz tugcesakzci canım sana bişi sorcam özgül hoca cinsiyeti kaçıncı haftada söyledi dediği cinsiyet sonradan değişti mi bana 12. Haftada kıza benziyor dedi ama bı arkadaşıma da aynı şekilde kıza benziyor demiş erkek bebeği olacak
susaMom_ Beyaz0172 Renkli fotoğraf vermedi canim bana isteyince veriyor mu bilmiyorum tatlı bir kadın bilgilendirme yapıyor şunu iç bunu ye gibi bende bir kere gittim henüz yarın tekrardan gideceğim
Aysenaz Beyaz0172 ben 12 haftada kontrole gittim özgül hocadan renkli görebilir miyiz dedim küçük ama bakabiliriz tabiki dedi resimde verdi kontrole gidince doktor söylemese bile siz soyleyin