Çocuktan çocuğa değişir benim oğlum çok yavaş yemek yerdi o yüzden çok iyi oldu ama kızım tam tersi yemek yemek sanki onun için bir işkenceydi hemen bir dakikada yiyeyim hemen oyuna döneyim diye düşünürdü onu oturtmaya ihtiyacı hissetmezdim emerken bile çok hızlıydı ya hiç 15 dakikadan fazla emzirdiğimi bilmiyorum 😍