Jimsel Aralık ocak doğumlu bebeler için gece uyurken yün yorgan mi kalın battaniye mi kullanacaksiniz hatta link/marka paylaşırsanız sevinirim
Tugcemiss- Jimsel bende Şubat başı gibi battaniye kullanmayı düşünüyorum yorgan çok ağır gelir diye düşünüyorum
Nesfur41 Jimsel Battaniye tabiki yorgan asla 6. Aydan sonra yorgan kullanımı öneriliyor ben sadece yarım kundak bitti
KuzeyinAnnesi10 Jimsel @Tugcemiss- yenidoğan bebeğe değil 2 yaşına kadar hiç bi çocuğa battaniye yorgan kullanılmaz. Araştırın uyku tulumu alın anı ölümleri tetikliyor boğulma tehlikesi oluyir üzeri ortulmez. Yatak içinde yastık oyuncak dahi hiç Bisey olmaması lazım. Çarşaf da lastikli olmalı.
Seymoshh Jimsel ilk iki ay yarım kundak üzeri battaniye 3.ayında uyku tulumumuz var kardeşinin onunla devam inş
Mirbalci Mercimeek Merhaba bilgim yok ilk gebeligim bende o aylarda dogum yapcam battaniyenin ne gibi ölüm riski var acaba
SeydaaYlmz Jimsel 4 ve 3 yaşına girecek kızlarım var ikisine de hala battaniye kullanıyorum onu da komple örtmüyorum uyku tulumu giydikleri için yarım örtüyorum sadece
Mercimeek Mirbalci benimde ilk gebeliğim ablamdan biliyorum bi çok yerde okudum beşikte veya yatağında herhangi bir nesne bulunması tehlikeli hareket halinde yüzünü kapatabilir ve maalesef tekrar açamayacağı için bebk ölümüne neden olabiliyor