Sumeyye_K Arkadaşlar bugün kanamam ve çok ağrım vardı. Doktora gittim ,yerleşme kanı dedi ama düşük tehlikesi de var dedi. Bana Progestan ve Endol verdi. Endol kullanan var mı? Hamileler kullanamaz yazıyor.
xbebegimx Sumeyye_K 25. Haftaydi sanirim kasilmam var diye fitil olarak kullanmistm ileriki haftalrda kullanmak sakincali suyu azaltiyomus cnku
gamzecgr Sumeyye_K ben de aktif kanamam varken bı kere fitil olarak kullanıldım kesmişti ama kanama biter bitmez kullanılmayi bırakılmalıdır diye biliyorum suyu azaltiyormus hatta bazı suyu fazla gebelere veriyorlar özellikle azaltmak için