sevcan_35 Hamileyim ve bebişin ismini yiğit koymak istiyoruz yiğit isimli bebekler çocuklar nasıl olur huyları vs. Tanıdıklarınız varmi?
Zhra42 sevcan_35 Benim oğlum yiğit çok hareketli değil 5 yaşında bebek arabasına bindirsem binecek evden çıkmak istemez gayet sakin ama sinirli yapısında var
Mmeelliikkee Yagmurakyurek ya çok tatlılar ,ama bir yiğit Alp var kiiii bütün aileye antrenman yaptırıyordu zira koşunca kaçınca yakalamak imkansız :) tanıdıklarım çok hareketli enerjik çocuklar oldu
Yagmurakyurek Mmeelliikkee ya cidimisin 😀bakalım belki bizimki uslu olur suabta doğum nasipse benim🧿🩵
Dnz1_ftma sevcan_35 benim oğlum var ilk etapta hiper sanıyorsun ama sonra uslu akıllı anlayışlı cesaretli ilgili duyarlı oluyor sıkıya gelmez bildiğini okur kendi haline bırakın ufak yönlendirme ile mükemmel çocuk ismini yansıtıyor adı gibi yiğit haksızlık karşısında dim dik nadiren de sinirli oluyorlar o kadar
Rumeysaaa67 Yagmurakyurek Benim oğlum da 10 Şubat doğumlu yiğit Ali ismi cokk akıllı uysal tatlı dilli tam annecii birde çok hareketli yerinde asla duramıyor😁
Gubis7 sevcan_35 benim erkek kardeşimin adı Yiğit. Annem diyor hep ayda bir karnimda yer değiştirdi hiç hareket etmezdi doğdu yine aynısı hep uyurdu hiç beni yormazdi beslemek için zorla uyandirirdim maşallah boğazı sağlamdı hiç beni üzmedi yormadi diye anlatır. Kardeşimle aramda 5 yaş var hastaneden eve geldiği anı asla unutmuyorum sapsarı masmavi gözlü kıvırcık turuncu saçlı pofuduk bi bebekti ve 8 aylık doğmasına rağmen iri bebekti oyuncak gibiydi çok güzeldi zaten hastanede de annemle babam karıştı bu bizim değil demişler onu o kadar iri ve güzel görünce. Biz hep beraber büyüdük diğer çocuklar gibi hırçın yaramaz değildi benimle beraber Barbie bebekcilik oynardı evde çok güzel vakit geçirirdik ikimiz başka çocuklara ihtiyaç duymazdik. Şimdi de maşallah Rabbim kötüye fırsat vermesin işinde gücünde uslu kendi halinde evine düşkünlüğü hâlâ daha devam ediyor mesela yaşıtları gibi ortamci veya kanka meraklısı değil. Her şeyden önemlisi hem çok duygusal hem çok merhametli hem de gerçekten yalan söylemeyi beceremeyen bir çocuk. Adıyla uyumlu yani çok şükür canım kardeşim benim ☺️🌼
MerveNural Oglum Yiğit Ali bir tanem göz bebeğim akıllı, mantıklı ve yerine göre hareketli. Çok sevimli ve esprili 4.5 yasinda 😊
_06ogretmenanne Yeğenimin adı Yiğit. MaşAllah gayet sakin, uslu ve anneci bir çocuk. 😄 İsim karaktere etki ediyor evet ama büyüdüğü ortam, genetik faktörler gibi şeylerde çocuk üzerinde çok etkili bunu unutmayın :) Adıyla yaşasın inşallah sağlıkla kucağınıza alın🫶🏻
sevcan_35 _06ogretmenanne Allah razı olsun amin inşallah herkes yiğitler çok yaramaz hareketli demiş Maşallah sizinki sakin 🥰🤗