Sankipandayim Doktorum IMOM isimli folik asit önerdi düzenli bir şekilde içiyorum. Aranızda kullanan var mı ?
mombarbie_ Sankipandayim gayet güzel bir takviye 29.haftadayim hala kullanabilecegimi söylüyor doktorum hersey yolunda
Sule0927 Sankipandayim ben hamileliğimin 4. Ayından sonra başladım ilk folidoce kullandırdı doktorum şimdi de doğumdan sonra da kullanacaksın bunu dedi 38+2yim
Seysey61 Ebruebru1991 merhaba 24. Haftadayım içerisinde folik asit olduğu için fazlalık olur korkusuyla kullanmaktan çekiniyorum malum otizm tetikliyor deniliyor siz bir sorun yaşadınız mı
Cylnglsn @Sankipandayim kötü kokması dışında iyi bi takviye ama bu kutuyu bitirince içmeyi düşünmüyorum her gün öğürmekten fenalık geldi 😂
Sankipandayim Cylnglsn Kokusu benim hoşuma gitti aslında ama tabi kişiye göre değişir. Doktoruna sormadan bırakma bence :(
gncglozclk Cylnglsn bende dolaba koydum kokusu cok cıkmasın diye bıde ıcerkende burnumu kapatıp ıcıyorum 4. Kutum herhalde bu son ıns 38+0 da kutu bitiyor bı daha almıcam 😂
Cylnglsn Sankipandayim 3 ay demişti bana üç ayı geçti aslında ama kutu bitsin diye içiyorum kontrole gittiğimde sorarım tabii ☺️
gncglozclk Sule0927 evet bende onu kullanmak istiyorum yarın gidicem gidince sorucam bende 34+5 deyim
Nurmert Sankipandayim ben kullandım hatta 12gün oldu doğum yapalı doktorum daha kullanmamı istedi sanırım 6ay daha kullanacağım
Hnd1895 İlk oğlumda da kullanmıştım şimdi de kullanıyorum doğumdan sonra da latte olana geçiliyor emzirirken. Sadece folik asit değil bir çok vitaminin takviyesini de alıyorsunuz👍