2 defa düşük yaptım 2.sni Eylül ayında oldum o zamandan beri 2 aydır işte düzenli iliskiye giriyoruz bugün yine adet oldum normalde hemen hamile kalırdım bu durum normal mi yaşayan varmi sonrasında hamile kalan doktora gozukiyimmi bilenler yazabilir mi :'(