Merhabalar ben de yaşadım hatta ağrısından doğurduğumu sanıp acile gittim. Sıcak tutup günde 3-4 litre su içip büyüme olan tarafınıza yatmayın. Doğumdan sonra bebek alınınca baskı azalacak normale dönecek dedi doktor. Şu an bu dediklerimi yapıyorum bir sıkıntım yok :)