Sumeyye_K Progrstan ve endol kullanan var mı? Bugün kanamam oldu doktor düşük tehlikesi var dedi bu fitilleri verdi.
mervemurat16 Sumeyye_K ben progestan kullandım her akşam 2 adet fitil olarak.Kutu bitene kadar kullandım düşük tehlikem vardı 12.ci haftada kanamam oldu 1 haftada kanama yeri kapandı.şuan 32.ci haftamızdayız
Sumeyye_K mervemurat16 Bana sabah ve akşam yazmış. Endol diye bir ilaç var onuda vermiş ama hamileler kullanamaz yazıyor. İlaç hakkında bilgin var mı?