Kızlar 34 haftalık hamileyim çürük 1 dişim var yanında sürekli et gibi bir şey şişiyor küçük bir nohut kadar içi bembeyaz irin oluyor patlıyor temizliyorum tekrarlıyor. Ben zaten doğuma az kaldı idare ediyorum ama bebeğe bir zararı olur mu bunun hastaneye gitmeli miyim gerçi randevu da bulamam bide hamileyim diye hiç bişey yapmak istemiyorlar 🤦🏻♀️ bebeğe zararı olmaz inşallah yoksa ben idare ederim