Minikmucize13 Merhaba biz araştırmalarımız sonucu prego mios ve kraft napoli arasında kalmıştık napoli aldık fakat araba pusetli çok alçak geldi gözüme. Yani yeni doğan bebekte puset biraz yüksekte durması gerekmiyor mu bu konuda tavsiyeniz var mı