Esra_yldz hasret1922 vücut yapısı olarak kıza benziyor ama tabiki bu konuda bi bilgim yok sadece tahmin 🥰
hasret1922 Esra_yldz bende ilk utrasyonda gordugumde ayni seyi dusundum burda okuyirum buyuk olunca erkek diyorlar hayirlsi
Ebrarabla_06 Girl_boy_annesu gerçekten mi canım benim bir kızım var bu da erkek olursa Rabbim iki meyveden de tattırsın inşallah ama kızda olursa başım gözüm üstüne kızımın tırnağını dünyalara değişmem 🥰 sana çok teşekkür ederim😘💕 gülüm benim🥰
Busragul97 Banada bakarmısınız🥰  https://mutluresim.com/image/nWcrn9 https://mutluresim.com/image/nWcRmH https://mutluresim.com/image/nWco8Q https://mutluresim.com/image/nWci3j https://mutluresim.com/image/nWclTL
Esra_yldz Sekerrr Benim kesem de bu şekilde erkek deniliyor genelde ama tabiki sadece keseden anlaşlmaz 🥰 sağlıcakla gelsin inşallah 💐
Girl_boy_annesu Ebrarabla_06 ya benim de ilk çocuğum kız 💖gerçekten kız çocuğu çok güzel gerçi oğlan da öyle Rabbim hayırlı bir şekilde iki meyveyi de tattirsin❤️🤲🏻🤲🏻👣
Sekerrr Esra_yldz valla canım 3 tane oğlum var keseleri yuvarlak bende anlamadım buda fasulye gibi bakalım ne çıkacak
Esra_yldz Sekerrr Tabiki tek keseden anlaşılmaz bebeklerin vücut şekline bakmak lazım da bizimkiler çok küçük anlaşılmıyor 😁