Nes96 Esra_yldz 14+2 şu an . doktor kontrolü var yarın bakalım inşallah görebilir doktorumuz ☺️☺️ sizin kaç haftalık bebişş
Nes96 Esra_yldz ederim tabiki 🤗 sağlıkla büyüsün inşallah bir kaç haftaya siz de öğrenirsiniz inşallah cinsiyeti 🤗
Nes96 Esra_yldz şimdi doktordan geldim erkek gibi ama emin değilim dedi haftaya bir daha bakalım dedi ☺️
MerveninKuzusu ARKADAŞLARIM HER YERE YAZDIM SAYILIR BENİM OĞLUM VAR 3 YAŞINDA KESESİ YUSYUVARLAKTI 😂 ŞİMDİ FASÜLYE GİBİ DENİLENE BENZİYOR CİNSİYET BİLMİYORUM 😂😂😂
Sekerrr MerveninKuzusu benimde 3 tana oğlum var hep keseler yuvarlak bu defa hamileyim kesem fasulye gibi ama daha cinsiyeti bilmiyorum
Nes96 Esra_yldz doktor da öyle dedi ama haftaya netleşelim bir daha bakıp dedi ☺️ ben ilk günden beri erkek hissediyorum zaten ❤️ en önemlisi sağlık tabiki
MerveninKuzusu Sekerrr beni Şuan umutlandırdın😂 2.den sonra çocuk istemiyorum gönlümden kız çocuk olsa diye geçiyor 🫣