Papatyatanesi52 Kızlar iğneyi 20. Gün vuruldum bugün 27. Gün öğlenden beri kahverengi şekilde geliyor adet mi oldum ne anlayamadım yarın da ilaçlara başlamam lazım yaşayanlar var mı