Kızım 39+4 gunluk oldu bugun de kontrolum vardi hic bi dogum belirtisi yok basi da dogum kanalina yerlesmemis hâlâ cuma gunu 40.hafta korkuyorjm sezeryan olmasindan normal dogum istiyorum dogumun kendiliginden baslamasi icin neler yapilabilir acaba yardimci olur musunuz benim gibi olanlar var mi