Benimde bebişim ultrasyonda çok hareketli ama ne bileyim panik oldum 17+4 deyiz hala çok bişey yok bide 15 gün doktor randevusu alamıyorum randevuya gidemedim ceza gibi bişey oluyor ya o oldu meraklıyım yani 2. Hamileliğim ilk oğlum hiç hareketli değildi o yüzden bu konuya biraz yabancıyım