36 haftalik hamileyim normalde kahve bağımlısı falan değilim aklıma gelmezdi ama bu son 2 haftadir çok fena bir şekilde kahve telvesi yiyorum kahveyi yapıp döküp dibini kasik kasik yiyorum nasıl canım istiyor anlatamam şuan yazarken bile ağzım sulanıyor hicbisey aşermedim kahve telvesi hariç bebege bir zararı olur mu? Hergun yiyorum hatta tutmasam kendimi günde 2 3 kere bile yiyebilirim bu konu hakkında bilgisi olan var mı acaba ?