zey35 Herkese merhaba . Yarın 3. Ve son aşılama tedavisine başlamak için kontrole gideceğim var mı benim gibi tedaviye başlıyacaklar bu ay gelin sohbet edelim 😍
YesimAykut zey35 yarın kan vercem ben de 2.gün kanı, klomenle çatlatma iğnesiyle aşılama olacak inşallah bu ay😌
Gamzealptkn zey35 rahime çizik atıldktan sonra tutma ihtimali yüksek oluyormş doktorm önerdi bnde bu ay aşılama yapmştm sağlıksz oldu bi sonraki aşılamada onu denicem istersen doktoruna bi fikir danış belki yardmcu olur
Birhayalimvr zey35 hayirlisi olsun kuzum bende bugun tüp bebege başladim bn asilama denemedim amh degerim dusuk oldugu icin tutmasi zordu
zey35 YesimAykut benimde bugün 1. Günü ☺️☺️ doktorum yarın gel bakalım dedi yarın öğleden sonra gidicem nasipse ☺️☺️ çok gerginim ama valla ya 🙈🙈
YesimAykut zey35 gergin ve mutluyum bende😌 eşim biraz negatif aşılama konusunda, bu 2.aşılama benim ilki tuttu ama gelişme geriliği olduğundan 21.haftada gebeliğim sonlanmıştı şimdi coraspin kullanıyorum inşallah bu aşılamam da tutar🙏
zey35 Gamzealptkn teşekkür ederim canım danışırım tabi bi sorayım bakalım. Benim de ağustos ayında yapılan aşılamam kimyasal olmuştu inşallah bunda sonuç güzel olur 🙏
YesimAykut zey35 inşallah hepimizin sağlıkla tutsun aşılamalarımız emek veriyoruz 😌 kan sonuçlarınimı bekliyorum şimdi sen ne yaptın canım
YesimAykut Gamzealptkn ay inşallah hepimizin aşılamaları sağlıkla tutsun, kan verdim şimdi inşallah sonuçları iyi çıkar yarın klomen başlayacağım 😌
YesimAykut Gamzealptkn siz bu ay tekrar mı aşılama olacaksınız yoksa ileriki tarihte mi? Üzüldüm ilk aşılama tutmamasına inşallah birdahakine tutar❤️🙏
zey35 YesimAykut amiin kuzum inşallah bu sefer hepimiz için güzel haberler olsun :) bana gene iğne verirler pcos dan dolayı zor gelişio yumurta bende
Gamzealptkn YesimAykut eğer dış gebelkse iğne yapılcak 6 aya kdr korunmak gerekiyormuş o yüzden ara vermem gerekcek eğer kimyasalaa kendiliğinden sıfırlanırsa bir ay dinlendirp rahimi çizik işlemi ardından aşılama yapıcam bu 6. Sağlksız gebelk sebepsiz 😔
zey35 Gamzealptkn umarım dış gebelik değildir kuzum ya . En kısa zamanda mutlu haberler alalım inşallah