Bugün kan ve idrar testi verdim kızlar ama idrarda keton +2 çıkmış Google’da araştırdım gebelikte de olabiliyormuş ama beta hala çıkmadı başına gelen var mı acaba 😢 bide afedersiniz kahverengi çamurumsu akıntım var hiç böyle olmazdım Buda belirti olabilir mi ? Bat 16