30haftadayım nst de sancım çıktı doktor önlem amaçlı ciğer geliştirici iğne verdi yarın yaptıracağım sabah akşam olmak üzere iki doz onun la birlikte bir iğne daha verdi haftada bir yaptıracağım oda sancıları önleyici bu durumu yaşayan varmı çok korkuyorum daha küçük ne kdr ilerler acaba hiç bir bilgim yok