Herkese merhaba. Ben 36+2 deyim ve dün nişan geldi 1 cm açılma oldu doktorum hemen hastaneye yatış yaptırdı ve orda nstye bağlayıp gece ve sabah 2 defa akciğer geliştirici iğne vurdular. Ve bu sabah açılma 2-3 cm olmuştu artık. Doktorum mümkün olduğunca geciktirmeye çalışıyor doğumu daha erken olduğu için ama kızımın öyle bi niyeti yok gibi erken yola çıktı ve hızlı geliyor. Aranızda bu dönemlerde böyle durum yaşayan ve geciktirmenizden var mı. 37 haftayı tamamlamış olsaydı bukadar sorun etmezdim ama çok tedirginim şuan. Tecrübeli annelerin tavsiyelerini bekliyorum. Bu arada tüm hamileliğim sorunsuz ve çok güzel geçti. Teşekkürler