Merhaba kızlar 29+1 deyiz bebeğim 30+1 önden gidiyor 1 hafta ☺️ plasenta rahim ağzını kapatmıyor ama biraz yakın, doktorum 32. Haftada çağırdı vajinal muayene yapıcakmış ne için yapıcak acaba yani çatı muayenesi için erken sanırım. Genel olarak kontrol amaçlı mı oluyor? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim ☺️😇