Sadiyekrn07 26 haftalık hamileyim saçımı boyatmak istiyorum kızlar aranızda boyatan var mı ya da başka fikri olan ?
Gozdecaner Sadiyekrn07 her doktorun görüşü farklı bu konuda aslında kimisi çok az bebeğe nüfus ediyor derken kimisi kesinlikle önermiyor ama amınyaksız saç boyaları var en temiz içerikli hali onlar çok çok ıhtıyacınız var ise tercih edebilirsiniz
Mybaby3365 Ben de 22+4 haftalık hamileyim keratin yapmak istedim ama zararlı dediler. Hamileyken boya yapanlar varmış ama