Busra_ats Gebelikte Vajinal Kaşıntı için önerebileceğiniz doğal bi yöntem var mı ? Çok rahatsız ediyor ☹️
Zeyba Busra_ats bende de oluyor travazol diye bi kaşıntı kremi var onu kullanıyorum geçiyor birde günlük ped kullanıyorsan ondanda oluyor bol suyla yıka temiz tut
MinikkCivcivim Busra_ats ic camasirinizi utuleyin sicak sicak giyin aninda kesiyor kasintiyi fon makinesinide tutabilirsin dayanabilecegin kadr sicak olsun
Busra_ats Bi yakınım elma sirkeyi su ile karıştırıp temizle dedi 3 kez yaptım şuan kaşıntı kesildi . Ama yarın ütü ile de denerim çok teşekkür ederim . İlaçlara alerjik reaksiyon gösterdiğim için doğal çözümleri deniyorum .