Pinar-meva Merhaba arkadaşlar kızım 2 buçuk yaşında sizce çoraplı mı uyumalı Çorapsız mı asla battaniye ötmüyo uyku tulumu ile uyuyo
Adenala Pinar-meva Çorapla uyumak yetişkinlerde de tehlikeli üzerine battaniye veya Müslin örtsen yeterli olur bence
umaydurununannesi Pinar-meva benımkıde 2.5 yasında dus aldıgı zamanlar kulotlu corapla uyuyo evımız sobalı cok soguklarda corapla yatırrım saglıklı degıl ama usur yanı asla ustunu ortmuyo
Rbytkn Pinar-meva benim oğlumda uyku tulumu ile uyuyor hiç hoşuma gitmese ve gerçekten sağlıksız olduğunu bilsemde çorap giydirmek zorunda kalıyorum ama büyük geniş çorap giydiriyorum
Pinar-meva Mia0121 çorap. Deql altına külotlu çorap giydrdm sonuçta ayak bileğini sıkan bisy deql diye düşündüm kan dolaşımı için
Fy38 Pinar-meva bileğini sıkmayan rahat çorap giydirmelisiniz çıplak ayakla biz bile yatamıyoruz soğukta.ben giydiriyorum ayakları sıcak tutmak önemli
PrensesAnnesi- Ben çıkartıyorum ama gece resmen uyumuyorum hep üstünü örtüyorum o açtıkça ben örtüyorum alıştı birde çorapsız uyumaya ayağında çorap istemiyor 19 aylık olmasına rağmen çorap takıntısı var çocuğun istemiyor giymek normalde de
kplmn Pinar-meva merhaba çocuktan çocuğa değişir bence evin ortamına da. Benim kızım vücudu doğduğundan beri hep sıcak pek üşümüyor çorapsız yatırmak daha sağlıklı diye de öyle yatırıyorum