sevtapsvt herkese merhaba, 12 haftalık hamileyim cok sukur hamileligim guzel geciyor yalnız dun baslayan hafif hafif gaz sancisiymis gibi kasiklarima agri giriyor, 10 saniyelik bi agri sonra geciyor, bu durum normal mi?
Aysebkr1258 sevtapsvt bebek büyüdüğü için olabilir ama idrar yollarınızda enfeksiyonda olabilir 🤷♀️ Bol bol su tüketin idrarınıza bol bol çıkın geçer inşallah 🤗